close

399162_337358669610685_100000096633358_1469957_1247569384_n.jpg  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

剛剛包餃子跟SHARE HOUSE 的外國人分享
比利時人說他們沒有吃過
德國人說他有吃過她們那裡的中國餐館
但都覺得新奇
我喜歡他們喜歡台灣的食物
...
坐在一起聊天
你知道你需要更努力
你知道你可以更享受生活
妳知道這世界比你想的更大
你知道現在一切美好

今天冬至我跟我媽要湯圓吃
我媽說他昨天因為要準備拜拜
所以買了很健康的湯圓回家自己做
而且美味無比
他留了一些等妹妹跟弟弟周末回家吃

想想
長大出門的三個孩子
有這樣勇氣到處闖
至少不被侷限的思維
都是因為知道背後的默默支持
賴森棖劉淑芬
我不太張狂
但我覺得當這家的孩子真好

每每感謝
每每幸福

+ 但我還是沒有辦法吃到湯圓 SHIT

We make chinese dumpling share with room-mates
who from Belgium and Germany.
someone never eat before, so everything novel
I love about all of them like Taiwanese food

We set together and also tolk everything
Let me know
I need strive more
I can enjoy my life more
I Know this world is biger than you think
Everything fine now.

Today is the last day of the winter
In Taiwan we eat rice dumpling
so i ask my mom
where's my dumpling
she say she buy healthy ingredients and make herself
it's very delicious
she prepare some for the weekend waiting my sister and brother

I just think
three childs all grow up
have courage can feel this big world
at least , all of us have't own narrow thinking
賴森棖 and 劉淑芬
I'm not show off
I'm happy I'm your kids.

everytime i feel happiness

+ but it's bull shit i can't eat rice dumplings

arrow
arrow
    全站熱搜

    Apple Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()